lunes, 16 de abril de 2012

Adalet (Koikili Lertxundi)

Bunun nedeni, dilbilgisi hataları okumak için zor olabilir bir makine çevirisi olduğu

Biz Inigo Cabaças ölümünden bahsediyoruz Bu gün açık pek çok cephede, biz duman karşı yanlış bilgilendirme karşı savaşmak zorundadır. Iñigo ağır yaralı tarihten bu güne 11 gün geçti. Biz birkaç sürümleri vermeye çalıştık, bu yüzden ne olduğunu bilmek kadar şanslı insanlar, farklı sürümleri var ve bunların çoğu ne düşüneceğimi bilmiyorum. Ben Bask sınırlarının ötesinde, bu haber hemen hemen yatay oynadı, çünkü insanlar bilecek kadar şanslı kim olduğunu söylüyorlar. Sosyal ağlar ve resmi medya edinilebilir haber ve analiz veriyoruz kullanıcılarının, çabaları var.

Bu Ignatius sadece ölümü değil bu ölüm önlenebilir olmasıdır. Bay Ares diliyorum, ne Xuban Nafarrete olur? Soruya cevap İspanya'da 29m son günü genel grev, Xuban Nafarrete sadece 19 yıl, grev hakkını uygulamıştır ve grev nedeni işçilerin bilgilendirilmesi, daha üstlendi, gösteriyor ki sosyal bilinç, Benim görüşüme göre en az.O, başında bir lastik top yaralandı dövüldüğünü ve ağzına bile broşür ve etiket atıldı.Xuban kurtaracak kadar şanslı, ancak olay hakkında çeşitli bilgiler bulmak için çok, çok, çok zordur, aynı gün bir erkek çocuk, çünkü bir lastik topun Barcelona gözünü kaybetmiş ve başka bir dalak ameliyat oldu , başka bir patlamada çünkü.

Gün Inigo Cabaças öldürmediğini ne görsel-işitsel belgenin Bölüm 2 daha derinlemesine Yukarıdaki tartışma itibaren, bölüm 1 görmek için buraya tıklayın

Burada 1980 yılında Ochandiano doğumlu Iñigo, Vizcaya biraz daha büyük yazı deia.com Atlethic oyuncu Koikili Lertxundi yayınlanan mektupta, var.

ADALET


Inigo Cabaças, athleticzale genç atlet ve ben ciddi bir olay benim üzüntü ve öfke saklayamam trajik ölümü ile sonuçlanan Schalke karşısında maçtan sonra olaylar meydana SONRA. Aile ve arkadaşlar genç basauritarra siyasi bağlantılarını inkar etmek zorunda bile daha fazla öfke. Nasıl biz sadece ağrı, psikolojik şok ve iktidarsızlık yanı sıra, bir yakınını almak bu insanlar, tolere edebilir, bu katlanmak zorunda?
Yerine adalet arayışını tartışması odaklanmak aksine, bazı medya bir tarafa bu isteği yapmak ve iyi yıllarca bu ülkede bilinen sürümleri için dikkatleri başka tarafa çekmek istedim. Ben ilk haberleri sürümü resmi sürümü bahsediyorum gerçekte ne olduğunu araştırmak için başlamadan önce bile, herhangi bir çatışma durumunda zararsız kamu düzeninin garantörleri tutmak için çalışır.
Bazı durumlarda daha fazla sorumluluk ve bazen de sahip olduğu açıktır, ama gerçekleri araştıran olmadan bir sürüm vermemelidir. Yani bilerek bu tutum bazen adaletin gerçek olduğunu gerçekten zor neden olduğunu. Bu anlamda, gerçekten bu hafta Deia tarafından yayınlanan bir veri dikkatimi çekti: "Nihayet genç adam Ertzaintza tarafından atılan bir kurşun ile öldüğü kanıtlanırsa, bu dava beşinci 1995 yılından beri ölmüş olurdu kamu düzeninin sağlanması Bask polis, plastik mermi ile ikinci bir atış. önceki tüm durumlarda Mahkeme sorumluluk Ertzaintza için muaf oldu. "
Okuduktan sonra aklıma bir soru geldi: son yıllarda bu ülkede meydana gelen tüm çatışmalar, kaç aile benzer haksızlıklara uğramış? Sadece aynı araştırmacılar ise adaletin önündeki en büyük engellerden biri düşünüyorum. Onlar araştırmak varsa bu hareket çok ciddi olmadığı sürece, geri ve tabii ki değiştirilmesi zor, sizden önce, olaylar için diğerlerini suçlama hangi bir sürüm vermek vardır.
Ve bu durumda, aslında ne yazık ki adalet için toplumsal talep araştırmacılar sonuna kadar almak ve bu nedenle adaletin gerçekleşmesi zorlayabilir o kadar şiddetlidir. Yani ciddi, iki kişi arasındaki bir mücadele gibi bir durum terfi ise polis tahrik edilmiş ise, bir batzoki veya insanların evinde bir lokali herriko az olması önemli veya değil kişi bir ideoloji olsaydı ya da bir başka.
Ana şey büyük bir gün sevincini yaşarken o futbol sevdi Inigo Cabaças, adlı bir kişinin hayatını almış olmasıdır. Önemli olduğunu, o haber!
Umarım bazı durumlarda avantaj (genellikle nüfusun belli bir kesimine karşı) sona ermesinde protokolünü çalıştırmak eğilimindedir alır, biz hala kamu düzeninin garantisi alışık yerine, önlemek olduğuna inanıyoruz. Ben şu temel nedeni olarak gerçekleri ortaya koyan, Courier İspanyolca toplanan bir çift Malaga, bir tanıklık, gelen ne olduğu hakkında yaşamış insanların görüşlerini okuduktan sonra şunu söylüyorum: "Ben bekliyor merkezi meydancı durmak erkek arkadaşı. Aniden, cadde boyunca tüm duruyorum. Ertzaintza üç vanlar konur, ama ne oluyor? anlamıyorum, benim erkek arkadaşının kuzeni söyle. Ben kafamda bir top duyuyorum. Şaşırıyorum. ne yapacağımı bilmiyorum. Ben subay bağırma. Hayır, hayır, biz hiçbir şey yapmıyoruz! Birlikte histerik 17 yıl benim iki kız ile. Ben kendilerini korumak için denemek için arkamda koymak için bunları söylüyorum. BuVücudun aynı yükseklikte hava! Tiran ateş etmeyin. Ben onlardan biri fark. 'nin minibüsün arka kapıdan. yaprak, sürgün ve kapı kaplı, Polis şişe "ortağı Roberto nitelendirir" İlk şarjdan sonra geldi. "
Bu nedenle, aile ve arkadaşlar benim destek, sıcaklık ve yakınlık konusunda ısrar / yanı sıra vefatını heyecan içinde etrafında asılı olarak adalet çağrısı, kalp ve mümkün olan tüm sevgi ile gelir. Ve çok da "Yahudi-mason komplosu" bir belirtisi bile belki de "şüpheli" veya görünüyordu noktaya, onunla etkilendik bazı yollara Ben kullanılan dil, euskara tutmak ... kendi web dijital tarihinde yayınlanmıştır :

Egun tristea guztiontzat! Iñigoren familiari indarra, gertutasuna eta berotasuna. Benetako justizia behar dugu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario