jueves, 12 de abril de 2012

Iñigo Cabaças Cinayet durumunda bunu yerine, William Cooper tema hafta ertelendi

Bu bir makine çevirisi olduğu, orada gramer hataları olabilir ve bilgi biraz daha anlayış mal oldu ama önemli olabilir. Humayun

Ben Iñigo Cabaças durumunda birden ile değiştirilmesi, tema hafta, William Cooper için olan tüm saygı ve hayranlık ile dünya çapında Sevgili arkadaşlar, merakla, aynı gün konuştuğum için inisiyatif almaya karar verdi derinden ABD polisi 5 Kasım, 2001'de evinin önünde öldürüldü William Cooper, hakkında, Iñigo Cabaças ülkede bir polis tarafından uğratılan, baş, çünkü yasadışı bir lastik top, hastanede öldü Bask.


Iki gizli ABD hükümeti teşhir ve 11 Eylül saldırıları gerçekleşmeden önce onun radyo ay söyleyerek, polis Cooper tarafından öldürüldü, Amerikalılar suçlanan bir saldırı hazırlamak zorunda kaldı Usame Bin Ladin ve hangi gerçekten nüfus vücuda korku koymak ve her şeye evet demek, Amerika Birleşik Devletleri hükümeti teslim olur. Polis tarafından taşınan yük, yersiz, çünkü hiç kimse cesaret edemiyor olsa da, bu ise ben beyler söyleseydim, Bask olma gerçeği için, takımının zaferini kutlayan ise Inigo, öldü, o, Bask olmak için öldü ama biz başka türlü televizyon açıklamak istiyorum, internet tanıkların dolu, kız ona katıldı ve yük acımasız ve haksız, ancak Bask gibi açıktı diğerleri arasında Malaga konuştu, orada şiddet vardır ve herkes tedavi edilir gibi Basklar olursa olsun, onlar iyi insanlar olmadığını, size destek olsun, sıkıntı içine veya almak ve şiddet, xenófonos, teröristlerin tüm Basklar değerlendirilecek ve sözcüğü sadece Bask duyupkorkunç bir korku hissediyorum insanlar var. Bu genelleştirmektir günahları, ödemek için, haksız olarak, bu işlemek, esir almaktır ..... Şimdi onlar iki Bask erkek şarj yol olduğunu söylemek, nasıl? Bu gerçek garanti olduğunu varsayarak iki kişi kavga, kalabalık şarj?Diğer gün Alman taraftarların hata olduğunu söyledi, ancak uzun bir süre dayanamayacağına elbette, görüş uluslararası toplumun elde edilebilecek ve en başından itibaren, yalan sonra yalan.


Son olarak, ben şiddet lehine değilim söylemek istiyorum, ama ETA çıkmayız partilerin hiçbiri, Bask ne var yeterince sahip insanları savunmak ve suçlu muamelesi gördüğünü yorulduk bu İspanyolca devletin değil, İspanyol ait isteyen bir suç düşünüyorum, ama onların insanları köle ve onlarla satranç oynadığı beceriksiz tarafından yönetiliyor çünkü herkesin kendi tarzı var yok, ben İspanyolca ve ben Sanırım onlar gibi olduklarından siyasi parti olursa olsun, değilse liderleri değil, İspanyolca veya İspanya, derin utanç, sizi temin ederim kimin kuralı ailesine ait büyük şirketlerin ve dünya çapında büyük bankalar iseikisi de kötü gibi sen renk desinler yine dizeleri çekerek olarak kuklaları vardır.

Inigo ölümü Bask halkının bir sorun değildir, onlar iyi ya da kötü, çünkü çoğu, başka yolu yok bakarken, tüm dünyada mevcut baskının birçok belirtilerinden biridir, ancak çünkü kolu , yalan, denetlenmeyen, korkuyorum, ve biz sprey.

Bu nedenle, William Cooper Yalanları açığa ve gerçekten, mümkün olduğu kadar elimden ne temizlemek yapmaya çalışıyorum için tema hafta durdurmak fikirli olmazdı eminim.Hepimiz işbirliği teşekkür ediyorum. desiluminante@gmail.com

Beti Zurekin, siempre contigo, sempre amb tu, sempre contigo, immer bei dir, معكم دائما 一直在你身邊  toujours avec vous , תמיד איתך, always with you, sempre con te, いつもあなたと, sempre com você, всегда с вами .... Iñigo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario