jueves, 12 de abril de 2012

נדחה בשבוע הנושא על ויליאם קופר, והחלפתו על ידי במקרה של רצח Cabaças איניגו

זהו תרגום אוטומטי, ייתכן שיש שגיאות דקדוק עולה הבנה קצת יותר מידע, אבל הוא חשובסליחה על אי הנוחות
חברים יקרים ברחבי העולם, עם כל הכבוד וההערצה שאני רוחש ויליאם קופר, במשך שבוע על הנושא, והחלפתו על 1 במקרה של איניגו Cabaças, בסקרנות, באותו יום החלטתי לקחת את היוזמה לדברעמוק על ויליאם קופר, נרצח ליד ביתו על ידי המשטרה בארה"ב ב -5 בנובמבר 2001, נפטר איניגו Cabaças בבית חולים בגלל כדור גומי, לא חוקי, בראש, שנגרם על ידי שוטר בארץ הבסקים.

השניים נהרגו על ידי המשטרה קופר, על ידי חשיפת סוד הממשלה בארה"ב ואמר בחודשים הרדיו שלו לפני פיגועי ה -11 בספטמבר התרחשו, האמריקאים צריכים להתכונן למתקפה כדי להאשים אוסאמה בן לאדן, אשר אכן למסור את ממשלת ארצות הברית, לשים פחד לתוך הגוף כדי האוכלוסייה לומר כן לכל דבראיניגו, מת בזמן לחגוג את הניצחון של הקבוצה שלו, על עצם היותו של הבסקים, אם הייתי אומר לכם רבותיי, אם זה, אם כי אף אחד לא מעז, הוא מת על היותו הבסקים, כי העומס נישא על ידי המשטרה, היא לא מוצדקת אבל אנחנו רוצים להסביר בטלוויזיה אחרת, האינטרנט מלא של עדים, הנערה דיברה מלאגה בין היתר שהשתתפו בו העומס היה אכזרי ולא מוצדקות, אבל ברור כמו ארץ הבסקים, יש אלימות, וכולם טופלו הבאסקים בתור שכאלה, לא משנה אם הם להסתבך או לא, אם אתה תומך, בין אם הם אנשים טובים, נשפטים כל הבאסקים, xenófonos של אלימות, מחבלים רק לשמוע את המילה הבסקים יש אנשים שמרגישים פחד נוראזה לשלם על חטאי, כלומר לעשות הכללות, כי הוא לא הוגן, זה לשעבד, לתמרן ..... עכשיו הם אומרים כי שני נערים הבסקים הובילו תשלום, איךשני בני אדם להילחם, בהנחה כי היו כתבי אופציה אמיתית לטעון את הקהללפני כמה ימים אמר שזה אשמתו של האוהדים הגרמנים, אבל כמובן שהם לא יכולים לקיים זמן רב, הדעה יכול להיות שנוצר בקהילה הבינלאומית, מלכתחילה, לשכב אחרי שקר.

לבסוף אני רוצה לומר שאני לא בעד אלימות, אבל אף אחד הצדדים, אשר לא להגן ETA, הבסקים להגן על אנשים שיש להם מספיק עם מה שיש לך ואת נמאס שמתייחסים אליהם כאל פושעיםלא חושב שזה פשע לא רוצה להיות שייך למדינה ספרדית, לא ספרדית, אלא משום שהיא נשלטת על ידי כושל כי לשעבד את עמם לשחק שחמט עם אותם, לכל אחד יש דרך משלהם, אני ספרדית ואני אני מבטיח לך, בושה עמוקה, לא של ספרד או ספרד, אם לא מנהיגיהם, לא משנה מה הצד הפוליטי הם כמונו הם אלה כלל אם אנחנו המשפחה בבעלות חברות גדולות ובנקים גדולים ברחבי העולם רע גם הם בובות, כמו המושך בחוטים, שוב לא משנה צבע אתה.
מותו של איניגו אינה בעיה של העם הבסקים, הוא אחד הסימנים רבים של דיכוי המתקיים בכל רחבי העולם, כאשר רוב להעלים עין, לא כי הם טובים או גרועים יותר, אלא בגלל ידית , שקר, לא בדוק, לפחד, ואנחנו ספריי.
לכן, אני בטוח ויליאם קופר לא היה איכפת לי כי אני עוצר השבוע הנושא שלך לחשוף את השקרים ואת מנסה להבהיר מה באמת קרה, עד כמה שאני יכולאנו מודים לכל שיתוף פעולה.desiluminante@gmail.com

Beti Zurekin, siempre contigo, sempre amb tu, sempre contigo, immer bei dir, معكم دائما 一直在你身邊  toujours avec vous , תמיד איתך, always with you, sempre con te, いつもあなたと, sempre com você, всегда с вами .... Iñigo.



No hay comentarios:

Publicar un comentario