viernes, 13 de abril de 2012

Iñigo Cabaças üzerinde gruplar takip insanlar ve son saat için önemli bir mesaj

Bu bir makine çevirisi olduğu, orada gramer hataları olabilir ve bilgi biraz daha anlayış mal oldu ama önemli olabilir. Humayun

Tam odak hafta içinde olmak, ne yazık ki ne olduğunu, biz Dünya Elite gündemini nasıl biliyor, hangi endişe şaşılacak hiçbir şey yazıyorum ve daha fazla biz olmasına rağmen, biz küçük bir azınlığı oluşturuyor Arkadaşlar Inigo Cabaças ölüm, bazı saldırılara karşı zayıf hale getirir neden bilmeden, biz biliyoruz bilmiyor ziyaret eden insanların birçoğu, onlar yaşıyor, çünkü biliyorum, manipülasyon olduğunu seziyorum, ama neden bilmiyorum küresel elit tarafından, bu yüzden duymak isteyenler için, birkaç gün önce bu yazı yazmak ve şimdi aşağıdaki gidecek:

A. - medya güncellemeleri verecektir, haber ve görüntüler, şaşkın, hatta aynı medya bir gün size bir şey ve bir sonraki gün diyecektir. Bu benim şaşırır veya uyanık veya uyku değildi.

2 -. Bilginin daha Censor. Ve karışım gerçeği yatıyor.

3 -. Yanlış bilgilendirme, sosyal ağlara karşı, şu anda var olan en güçlü silahtır görüşünü kontrol çalışın. Ve birçok yönden, hackearan siteler, gruplar bu irade ..... sadece Inigo Cabaças onların çabalarını, ve ben bu zaten oluyor biliyorum, kendimi korku ve nefreti teşvik yorum ve yayınlara öncelik vermek, kesmek bir, silinen yorumlar ait, ben bile sızdı ve var olan farklı bakış açılarından infiltre insanlar ve hatta bazen eğitim veya öfke sahte görünüm ile görüş elbette manipüle söyledi. Örnek olarak ben iki profil vardı diyecekler, biri zaten insanların bir çocuğun ölümü sevinç ve dışarı ailesi için saygı, korkunç şeyler söyleyerek ve bu yayınlar yaptığınız nefreti teşvik etmek değil, Granada, yanlış olduğu gösterilmiştir Granada Bilbao oynadıktan sonra tesadüfen, gün hissediyorum. Bazı sahte profiller ve diğerleri, her türlü din ve ideolojilerin bir köle MK Ultra, olan sıradan insanlar olduğunu hatırlayın.

4 -. Söyleyebilirim, ben İspanya'da sadece Bask Ülkesi daha yoğun hale gelebilir chemtrail aktivite cesaret, eğer birşey değil. Ben onaylamak için Chemtrail farklılıkları gözlemlemek için gruplara isteyin. Ben size onları görmek, görmek için gökyüzü gözlemi için dikkatli bilmiyorum olanlar için ne chemtrails bazı resimlerini göndeririz.

William Cooper compartáis yok ", bir şey sizin kendi araştırma görünmüyor inanıyorum, herkes dinlemek, her şey oku" Ve lütfen dediği gibi dedi ki, yakın kadar bu bilgileri takip insanlara sormak lütfen çok dikkat çoğunun niyeti bir çok ile yapılır çünkü comenteis veya sosyal ağlarda, yayınlar veya kışkırtan nefret yorum, takdir etmeyen hiçbir büyük saygısızlık var, görmezden, yine bazı mesajlar ve yorumlar göz ardı edin, hatta ulaşabilirsiniz kendisi ile tartışırken birden fazla profil ile insanları bulmak, gerçeği kurgudan garip olduğunu.

Beti Zurekin, siempre contigo, sempre amb tu, sempre contigo, immer bei dir, معكم دائما 一直在你身邊  toujours avec vous , תמיד איתך, always with you, sempre con te, いつもあなたと, sempre com você, всегда с вами .... Iñigo.



No hay comentarios:

Publicar un comentario