viernes, 13 de abril de 2012

Iñigo Cabaças kasuan datza

Itzulpen honek makina bat da, ez gramatika batean akatsak egon daitezke, eta informazioa ulertzeko pixka bat gehiago kostatu, baina oso garrantzitsua da. , Editatzean arazoak eragozpenak Sentitzen itzulitako irudiak leku batean baino, baizik artikuluaren amaieran daude batzuk.


Lehenengoa dugu nahi saltzen berreraikuntza ikus ditzakezu, nahi dut, ez dut ulertu jendeak nola izan daiteke, hau egia batzuk ikusiko dituzu, ordena, egin klik hemen correo.es en argitaratutako berreraikuntza ikusteko. Zenbatu duzu lauki du kailejoian osatzen duten dira 7, kailejoian da 40 plaza metro bada bada neurketa bakoitzak gutxi gorabehera 5,71 m da lehenengo herritarrek Ertzaintzara, gutxi gorabehera, 3 karratuak da, eduki gisa dugun to kontuan hartuko da lauki arteko bereizketa kailejoian 17,13 metro izango litzateke, gehitu dugu, 2 metro edo zortzi oinak zalantzarik akats edo onura marjina bat izanez gero, ez dugu iristeko, 20 metro eta horiek zein shot from ziren 22 metroko gutxieneko distantzia arabera. Zergatik jarri beti muga 22 metro at, itxuraz muga delako, eta, orduz geroztik, igurtzi bat erre dira.? Hemen ipuin bat, non argi dago eta beste gauza batzuk, baina denbora ona merezi honetan me, news dio Ertzaintzaren zuzendariak gomazko balak erabiltzea onartzen du, baina behin eta berriz dio Inaziok ez duela jaso 22 metro baino gutxiago, baina Inigo eta Ertzaintza artean inork ez filmatu? Ez eman oraindik Inigo ezin izan da beste bat eman? Ez luke esan nahi du horrek Ertzaintza ez zela legea betetzen?

Bestalde hemen zer erreklamatu ez dio, bilatzen duzun aurkituko duzu foro eta sare sozialak izan behar duten jende askok, jende gehienak lekuko izan erreklamatzeko duten 4 hitz egiten lagin bat eta ez 3 Ertzaintzaren furgonetak duzu. Zer iruzkinak da 18.
http://www.publico.es/espana/428820/fallece-el-joven-herido-en-los-incidentes-tras-el-athletic-schalke#comentario-18 

"Poliziak kargatzen fatally Cabaças Inigo bat, eta ondoren aste A: bestaldean atzo harrituta gurekin, bere elkarrizketa baten ezagutza bat polizia parte hartzen duten, zein dio honako subtítulo noticiasdenavarra.es On funtzionamenduan parte hartzen duten eragile bere isiltasuna hausten "
Noski, irakurri nahi izanez gero, eta oraindik ez dugu dena irakurtzeko, Isusko lortuko duzu, bada, egia esan izan dut.
http://www.noticiasdenavarra.com/2012/04/13/politica/euskadi/cargamos-porque-habia-dos-heridos-en-el-suelo-y-las-ambulancias-no-podian-entrar 

Gauza batzuk esaten dugu egonaldia bada, eta ez bakarrik baieztatzen berreraikuntza duten ikuspegia gainetik dago, baina gezur bat argitzen du:

"Ez dugu aurpegia kobratzen den bezala esan. Geltokia jakinaraziko dugu hainbat jaso dituzte deiak ez direla Maria Diaz de Haro area bi gazte jendea ari diren Atao bat lurrean bermatuz buru bat eta buruzagi eragile ofizial shaven hogei gazte ordena da area iristeko. patruila auto bat eta bi furgoneta eremua aitortzea, eta hainbat objektu erakutsiko ditu,, indargarri gehiago eskatzen beste lau furgoneta dira kailejoian aurrean jarri eta mediku-talde saiatu zauritu tratatzeko. "

Patruila auto bat, bi furgoneta eta gero datoz bi furgoneta gehiago, berreraikuntza ondoren, polizia-auto bat falta nuke, eta hiru furgoneta ez?

Kazetari esan direnak zauritu ez dira agertu edozein lekutan eta zuen erantzuten:

"Bat, hautsitako jaw du, bere lagunen ebakuatu eta beste burua apurturiko cheekbones eta kristalak ditu, Bilboko Udaltzaingoak zerbitzatzen da."

Hau da, diru-laguntza bat zauritu joan kobratuko izan ebakuatu none bere laguntzaile baino beste bat, ez dut ulertzen ez bada, niri gaizki etorriko.

Noiz galdetu zergatik kargatu dio:

"Bere aurpegia baino gehiago dela dugu egiteko badirudi da eta hori gezur bat da. Horrela iharduten zuen ez ziren bi beheko du eta anbulantzia zauritutako ziren kontatu ez dela dute ez sartu erreia mantenduko dira objektuak bota badu delako. Izan bada dugu ez izan zuen oharra- zauritu zuen, izan ez dira kobratuko, jasan luke euriak. "


Dezagun zauritu itzuli buruz hitz egin ziren, baina ez ziren eta esan duen anbulantzia ezin izan du joan bota dute gauza delako, harrituta inork ez duela asko bota komun bat, baina ez, nahi volvieráis berreraikuntza eta ikusi nahi nituzke nago perfectly aparkatutako auto eta oinezkoentzako pivots marraztuta ikusiko duzu, eta elkarrizketa ilustratzeko erabilitako argazkia ikusteko animatzen dut

Kazetariak eskatu filmatu emateko:

Duenak dioenez dago etzanda. Puntu Inoiz eman duten gauean entzun ziren plano du asko ziren pilotak ez du, besterik gabe, zarata egin pertsona. Gogoratu riot engranaje beti gisa deterrent erabili sakabanatu. "


Fijaráis irudi hau duela urte batzuk Portugaleteko nahi dut:


Bestetik, esteka honetan erakusten dela onartuta dago irailetik iaz beste erabili beharko da projectiles utzi nahi dut.
http://www.elrincondelanoe.es/pelotasdegoma.pdf 

Azkenik jarri dut, baina aurreko post batean, neska nor bertaratu Iñigo Malaga testigantza utzi dut:

Laia ......, narrazioko haria aukerak. "Nire ondoan daude, 17 urte hysterical bi neska.Kontatu dut, niretzat atzean jarri, beren burua babesteko saiatzeko. Ez duzu airean tiro!Tirán gorputzaren altuera bera. Horietako batean konpondu dut. Furgoneta atzeko atea da. Hosto, kimu eta atea estaltzen. Itzuli, tiro eta estalita. Film bat bezala ", esan zuen."Orain nire lagunei dut kontatzeko Malaga eta flipan."
Guztiak bere inguruan nahasmena sortu da. Rubber pilotak hegan alde guztietatik. "Ez dakit zer egin. Saiatzean polizia gelditzeko hitz egin zidan neskak bi. DYA ematen dute.Off joateko planter eta aterpea hartu taberna batean erabakiko dut, baina gerizpe da behera, eta ezin dut. Une horretan da Iñigo lehen aldiz I izan zen ", ohartarazi du gazteak.
"Ari zen, lurrean etzanda. 'Help me', pertsonak berarekin kontatu dut. Sorosleek bat izan dut, eta zer egin. Convulsiones, begiak keinuka ditu. Ez du ezer erantzun. Betaurreko hartzen dut, eta arnasketa konprobatu (fogs arnasa beira). Nire ondoan dago, halaber, nork bere pultsua hartzen saiatuko da baina ez gehiegi zarata eta fuss da erizain bat.Inigo buruaren atzeko zauria dauka. Handia da eta asko bat kostatzeko. Belarrian gain odol bead etengabea lortuko duzu. Buruari galdetzen hasten naiz Zein da zure izena? 'Neskato bat eta mutiko bat eman bufandak Athletic eskatzen diet nire ondoan zauria taponarle dira. Noiz eutsi dut nire buruan odol-Clot bat sentitzen dut nire palmondo handia eskutik kendu dut. 32 urte ditut, nire eskua ez da txikia, beraz. Zara nire beso dut, oka bada gertatzen choking saihesteko. Ez du ezer erantzun. Pixka bat egingo dugu, eta ondoren oka hasten da. Vomit gogorarazten dugu nire eskua. Berriro betaurrekoak hartu dut. "

Dena istant batean joan. Drama ondorioa. "Iñigo batekin jarraituko dut. Ez dakit zenbat irauten zuten. Norbaitek nire besoa hartzen. Polizia bat da. 'Izarrekin salto hemen'. DiotEzetz esan dut. 'Hemen utzi That,' errepikatu zuen. 'Gabe,' I erantzun. Egia da yell duten guztien I eta ez irainduko. Oso urduri jartzen naiz, baina uneoro Iñigo lasai hitz egin.Gauzak eskatzen diet baina oraindik erantzunik ez. Gero eta anbulantzia bat eraman dator. Ondoren oinez taberna batean sartu nintzen eta nire odola garbitzeko. "
Malaga bikote planak egun geroago aurkeztu Andaluziako hiri bat ere zehatzagoa epailearen instrukzioa, kontuan hartu behar da poliziaren ikerketa. Bere lekukotasuna eta lekuko gorabeherari duten lekuko beste inguruabar dela, azkenean, gazte bizkaitar heriotza ekarri zehatza argitzeko aukera emango du.

Gai honetan egun batzuk jolasten jarraituko dugu. Euskal Herrizaingo Sailburuaren Rodolfo Ares Taboada, oraingoz ez du dimisioa, ezta asmorik iragartzen da, ordaindu egingo da legearen aurkako bezala, eta Ertzaintza erabilera gomazko balak, elite ahalbidetuz 2012 ondoren, nahiz eta debekatu




 Beti Zurekin, siempre contigo, sempre amb tu, sempre contigo, immer bei dir, معكم دائما 一直在你身邊  toujours avec vous , תמיד איתך, always with you, sempre con te, いつもあなたと, sempre com você, всегда с вами .... Iñigo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario