viernes, 13 de abril de 2012

Iñigo Cabaças durumunda üzerinde yer almaktadır

Bu bir makine çevirisi olduğu, orada gramer hataları olabilir ve bilgi biraz daha anlayış mal oldu ama önemli olabilir. Düzenleme ile ilgili sorunlar için özür dileriz görüntüleri yerine yerde daha makalenin sonunda olan bazı tercüme.


Öncelikle ben size satmak istiyordum ki yeniden görmek istiyorum, gerçekten insanların nasıl olabilir anlamıyorum, bu bazı gerçeğigörebilir, sipariş, correo.es yayınlanan rekonstrüksiyon görmek için buraya tıklayın. Eğer sokağın 40 metre kare ise sokak oluşturan kareler, 7 olan sayarsak Ertzaintza ilk vatandaşların her ölçüm yaklaşık 5.71 m dikkate alarak sokakta kareler arasındaki mesafeyi almak zorunda gibi, yaklaşık 3 kare olduğunu biz hata veya 2 metre ya da sekiz ayak şüphe yararına bir marj eklerseniz, bu, 17.13 metre olacak, biz 20 metre ulaşmak ve onlara 22 metre idi hangi shot minimum mesafe göre değildir. Görünüşe göre bu limit ve o zamandan beri yakmak için bir ovalama gibi geldi çünkü Neden hep, 22 metre sınırı koydu.? İşte bu ve diğer şeyler, ancak bu değer benim için iyi bir zaman, haber Ertzaintza direktörü plastik mermi kullanımını destekler diyor ama Ignatius'un almadı ısrar açık olduğu bir hikaye kimse az 22 metre, ancak Inigo ve Ertzaintza arasındaki vurdu? Hala Inigo diğerine veremeyeceklerini verdi mi? Bu Ertzaintza yasa yerine getirmeyen anlamına değil misiniz?

Burada, diğer taraftan bir sen forum ve sosyal ağlarda bulabilirsiniz ararsan var diyor iddia birçok kişi, bir tanık olduğunu iddia insanların çoğu 4 konuşuyor ne örnek değil 3 Ertzaintza vanlar var. Ne yorum var 18'dir.
http://www.publico.es/espana/428820/fallece-el-joven-herido-en-los-incidentes-tras-el-athletic-schalke#comentario-18 

"Ölümcül Cabaças Inigo, biri polis şarj bir hafta sonra: diyor katılan polisler, bir röportajda onun bilgisi için aşağıdaki altyazı ile dün bizi şaşırttı diğer tarafında noticiasdenavarra.es Açık operasyona dahil ajanları "kendi bozuyor sessizliği
Bu yazıyı okuduğunuz ve hala her şeyi okumak değil, ben gerçeği söylemek olsaydı için Elbette,, heyecanlanmayın.
http://www.noticiasdenavarra.com/2012/04/13/politica/euskadi/cargamos-porque-habia-dos-heridos-en-el-suelo-y-las-ambulancias-no-podian-entrar 

Biz diyor bazı şeyler kalmak, bu yeniden yapılanma görünümünün üzerinde yatıyor doğruladı ancak bir yalan açıklar sadece:

"Biz söylendiği gibi, yüz için ücret almıyoruz. Biz bir tarafından yere kovulmaktadırlar Maria Diaz de Haro alanında iki genç insanlar olduğunu sağlanmasında birkaç görüşme aldığınız istasyonuna bildirilir traşlı başkanı ve baş işletme görevlisi ile yirmi genç bir devriye arabası. alana ulaşmak için emir verir ve daha takviye çağırırken iki vanlar, alanı tanımak ve onlara farklı nesneleri göstermek. Onlar diğer dört vanlar vardır yaralıları tedavi etmeye ve sağlık ekipleri sokağın önüne yerleştirilmiş. "

Polis devriye aracı, iki kamyonet ve sonra iki minibüs gelip, daha rekonstrüksiyon sonra bir polis arabası yoksun olacak ve üç vanlar değil mi?

Gazeteci, yaralananların ise yerde görünürde yoktur ve o yanıtlar söyledi:

"İlk olarak, kırık bir çene var, arkadaşları tarafından boşaltıldı ve diğer kafasında kırık elmacık kemikleri ve kristaller vardır, Bilbao Zabıta tarafından servis ediliyor" dedi.

, Bana yanlış anlamadı bile, ashabına başkası tarafından bir tahliye edildikten bir yaralı yardımına gitmek için tahsil ediyor, hadi.

Yüklendiğinde neden sorulduğunda şöyle diyor:

"Biz onun yüzüne taşıyacak gibi görünüyor ve bu bir yalan. Zemin ve ambulans yaralandığı iki onlar nesneleri atma muhafaza edilmesi durumunda onlar şeritli girmediniz söylendi vardı çünkü bu şekilde davrandı. Biz haber vardı olmasaydı o yağmur katlanırdın, ücret olmasaydı, yaralı vardı. "


Yaralı dönen hakkında konuşalım, ama değildi ve onlar şeyler attı, çünkü ambulans gidemedik söyledi, ben kimse tuvaletler için çok çekti ama hayır, volvieráis yeniden yapılanma ve görmek istediğini şaşırdım Eğer mükemmel park edilmiş arabalar ve yaya miller çizilmiş görmek, ve sana mülakat göstermek için kullanılan bir fotoğraf görmek için teşvik

Vermek vurursa gazeteci sordu:

"Kim yalan söylüyor. Gece duyuldu çekim birçok puan vermeyin insanlar. Isyan viteste her zaman bir caydırıcı olarak kullanılmış olduğunu unutmayın dağıtmak için hiçbir topları, sadece gürültü ile yapılmıştır. "


Sana Portugalete birkaç yıl önce bu resimde fijaráis diliyorum:


Öte yandan bu bağlantı, Eylül ayından bu yana geçen yıl diğer mermiler kullanarak gerektiğini kabul edildiğini göstermektedir bırakmak istiyorum.
http://www.elrincondelanoe.es/pelotasdegoma.pdf 

Bir önceki yazı koymak rağmen Son olarak, ben Iñigo Malaga katıldı kızın tanıklığı bırakın:

Laia ...... anlatı konu alır. "Benim yanımda 17 yıl histerik iki kız vardır. Ben kendilerini korumak için denemek için arkamda koymak için bunları söylüyorum. Sen havada ateş etmeyin! Vücudun aynı yükseklikte Tiran. Ben onlardan biri sabitlenir. Bu minibüsün arka kapı içinde. Yapraklar, sürgünler ve kapı ile kaplı. Geri çıkışı, ateş ve kapalı. Bir film gibi ", dedi. "Şimdi Malaga ve flipan daki arkadaşlarıma söylüyorum."
Etrafındaki karışıklık hepsi bu. Lastik topları her tarafta uçan. "Ne yapacağımı bilmiyorum. Beni durdurmak için polise konuşmaya çalışıyorum olan iki kız. Onlar kulüp vermek. Ben çiftlik atlamayın ve bar sığınmak karar ama gölge aşağı ve ben yapamam.Bu noktada ben ilk Inigo geldiğinde, "genç uyarır olduğunu.
"O yerde yatıyor. 'Sana yardım edeyim', onunla insanlara söyle. Ben bir cankurtaran oldu ve ne yapacağımı biliyorum. Konvülsiyonlar, gözleri yanıp vardır. Hiçbir şeye yanıt vermiyor. Ben gözlük almak ve (nefes sisler cam) solunum kontrol edin. Yanımdaki de onun darbe almaya çalışır ama çok fazla gürültü ve yaygara yoktur hemşiredir. Inigo kafasının arkasında bir yara vardır. Çok büyük olduğunu ve bir çok kanar. Kulak ek olarak kan sürekli bir boncuk olsun. Onlara 'Adınız ne?' Merak etmeye başladın Ben yara taponarle için yanımda olan bir kız ve bir oğlan verilen Athletic eşarp isteyin. Ben avucumun kadar büyük bir kan pıhtısı hissediyorum kafamda tuttuğum elini kaldırdığınızda. Ben 32 yıl var, elimi küçük değildir bu yüzden. Ben kusma oluşursa boğulma önlemek için kolumu eğiliyorum. Hiçbir şeye yanıt vermiyor. Biz biraz çevirin ve ardından kusma başlar. Biz elimle kusmuk anımsıyorum. Yine gözlük alın. "

Her şey bir anda gitti. Drama Sonuç olarak. "Ben Iñigo ile devam edin. Ben ne kadar sürdüğünü bilmiyorum. Biri koluma. Bu bir polistir. Ben buradan atlamak 'diyorum. Ben hayır diyorum. 'Burada terk Yani,' diye tekrarladı. 'Değil,' dedim. Ben bağırma ve tüm hakaret olduğu doğrudur. Ben çok sinirli değilim, ama her zaman Inigo sakince konuşmaya çalışın. Bir şeyler soruyorum ama hala cevap yok. Sonra bir ambulans ve götürüldü gelir. Sonra bir bara girip benim kanı temizleyemez. "
Malaga çift Endülüs şehrin bir mahkeme polis soruşturmaları dikkate alınması daha da detaylı bir açıklamada daha sonra gün içinde sunmayı planlıyor. Onun tanıklığı ve olayın tanık diğer tanıkların eninde sonunda genç Biscayan ölümüne yol açan şartlar tam açıklık sağlayacaktır.

Bu konu birkaç gün oynamaya devam eder. Bask İçişleri Danışmanı Rodolfo Ares an için Taboada ve rağmen istifa etmediğini, ne de 2012 sonrası bunu yasadışı olarak ödeyecektir duyurdu olarak düşünen ve Ertzaintza kullanımı plastik mermi, elit izin veriyorban



Beti Zurekin, siempre contigo, sempre amb tu, sempre contigo, immer bei dir, معكم دائما 一直在你身邊  toujours avec vous , תמיד איתך, always with you, sempre con te, いつもあなたと, sempre com você, всегда с вами .... Iñigo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario