lunes, 16 de abril de 2012

Justizia (Koikili Lertxundi)


Hau da itzulpen makina zein zaila izango delako gramatika-en akatsak irakurri



Inigo Cabaças heriotzari buruz hitz egiten ari gara egun hauetan, fronteak asko dira irekiak dira, misinformation aurka kea aurka borrokatu behar dugu. Honez 11 egun izan Iñigo zen mortally, geroztik zauritu. Hainbat bertsio ematen saiatu gara, beraz, gertatutakoa ezagutzeko zortea diren pertsonen, bertsio desberdinak dute, eta horietako askok ez dakite zer pentsatu. Pertsonak dira zorioneko nahikoa den jakiteko, Euskal Herriko mugetatik haratago, albiste hau delako izan da jokatzen ia obliquely diot. Gizarte sareak, eta bere erabiltzaileei, berriak eta analisi da hedabide ofizial eskuragarri ematen ari diren ahaleginak dira.

Ez da Inazio heriotza, heriotza hau ekidin izan zitekeen. Mr Ares nahi dut, Zer gertatzen da Xuban Nafarrete galdera erantzun dut? 29M azken egunean, oro har, Espainian greba, Xuban Nafarrete 19 urte bakarrik, bere eskubidea egikaritzeko to greba, eta, halaber, konprometitu gehiago nahi izanez gero, langileak informatzea greba arrazoia erakusten du bere gizarte-kontzientzia, nire iritziz gutxienez. Gomazko pilota bat zauritu zen buruan, jipoitu eta liburuxkak eta eranskailu bat ere botatakoan ahoan. Xuban lortzeko zortea izan da, baina oso, oso, oso zaila da hainbat ekitaldi buruzko informazio aurkitu, egun berean, mutiko bat, bere begia galdu Bartzelonan, gomazko pilota bat delako eta beste ha tenido, spleen la kirurgia jasan sorta batekin delako.

Part 2, zer Egun ez zen hil Inigo Cabaças ikus-entzunezko dokumentua sakontasun gehiago goian eztabaida, 1. Zatia ikusteko egin klik hemen

Hona hemen eskutitza, argitaratu article deia.com Atlethic jokalari Koikili Lertxundi, 1980an, Ochandiano jaiotako Iñigo, Vizcaya baino zertxobait handiagoa duzu.

JUSTIZIA


Schalke aurkako partidan ondoren gertaerak, tragikoa eta Inigo Cabaças, athleticzale atleta gaztea eta ezin dut nire tristura eta atentatu larri gorabeherari ezkutatzeko heriotza burutzen ONDOREN gertatu da. Gehiago atentatu nahiz eta familia eta lagunak izan gazte basauritarra konexioak politikoa ukatzeko. Nola egin dezaket pertsona horiek, zein hartzen maite bat, mina, shock psikologiko eta inpotentzia ere onartzen dugu, hau jasaten?
Aitzitik, justizia bilatu ordez eztabaida bideratua, hedabide batzuek nahi eskaera hori egiteko alde batetik, eta arreta desbideratzeko, urte askotan, baita herrialde honetan ezagutzen bertsioak. News from lehenengo bertsioa bertsio ofizial buruz hitz egiten saiatzen naiz arriskutsua izan daiteke edozein egoera gatazka ordena publikoaren berme edukitzeko, zer benetan gertatu zen ikertzeko hasi aurretik ere.
Argi da egoera batzuetan gehiago duten erantzukizuna eta batzuetan ez, baina ez da bertsio bat eman, hechos ikertzen gabe. Hau da, nahita jarrera hori batzuetan oso zaila da justizia erreala eragiten. Zentzu honetan, benetan harrapatu du nire arreta DEIA by aste honetan argitaratutako datu: "azkenik frogatzen bada gaztea Ertzaintzaren tiro gunshot bat hil zen, bosgarren 1995ean hil litzateke prozedura Euskal ordena publikoa mantentzeko polizia, gomazko balak, eta bat bigarren plano guztiak, aurreko kasuetan Auzitegi du Ertzaintzak erantzukizunetik salbuesten. "
Irakurri ondoren, nire Kontuan izan zen galdera: herrialde honetan gertatu da azken hamarkadetan izan duten gatazka guztiak, zenbat familia antzeko bidegabekeriak jasan? Just uste justizia oztopoak bereko ikertzaile handiena. Hau da, ikertu dute izanez gero, egin aurretik, zein besteak errua ekitaldi bertsio bat eman, zailak dira atzera jaurti eta, noski, aldatu, ekitaldia oso larriak izan ezik.
Eta, kasu honetan, hain zuzen ere zoritxarrez larriak, beraz, gizarte-justiziaren eskaria amaierara iritsi ikertzaile eta beraz, justizia egiten behartzeko ahal izango da. Beraz, larriak, ez du axola batzoki baten edo pertsona etxea Belzunce taberna batean edo, bi pertsonen arteko borroka sustatu du bada egoera horretan, polizia eragin dituzte izanez gero, edo pertsonaren ideologia bat izan zen bada batera edo bestera.
Nagusia zera da, nori futbola maite zituen, Inigo Cabaças, izeneko pertsona bat hartu bere bizitzan, egun handia ospatzen ari da. Hori oso garrantzitsua da, hori albiste da!
Bene-benetan sinesten dut oraindik dugun ordena publikoaren bermea ohituta, baino saihesteko, zenbait inguruabar hartu ohi abantaila bere - Deuseztatze protokolo exekuta biztanleriaren sektore jakin baten aurka (normalean). Hau diot buruz gertatutakoa bizi izan duten pertsonen iritziak irakurri ondoren, batez ere, baita El Correo Español, gertakariak zehaztea gisa. Bikote Malaga baten testigantza: "stand, zentro fielder dut nire for itxarotearen Bat-batean, mutil-laguna. kale guztian zehar jartzen dira Ertzaintzaren hiru furgoneta. I stand, baina zer gertatzen ari da? ez dut ulertzen, nire mutil-laguna bere lehengusu esan dut. I entzuten baloi bat, nire burua baino gehiago.harritu naiz. ez daki zer egin. ofizialek yell I Ez, ez, ez gara ezer egin! Together, nire bi hysterical 17 urte neska batekin. I kontatu ditzaten me atzean jarri, beren burua babesteko saiatzeko. ez da aire! Tirán tiro gorputzaren berdina altuera du. horietako bat nabarituko dut. 's furgoneta atzeko atea da. hosto, kimu eta atea estaltzen, "bere bazkide Roberto gai" botilak Polizia ondoren etorri zen lehen arduraduna. "
Beraz, azpimarratu nire laguntza, berotasuna eta hurbiltasuna dut familia eta lagunak / baita justiziaren aldeko deia, hala nola, Twitter-en inguruan zintzilik hil ikasteko, bihotza eta maitasuna ahalbidetu guztia. Eta hizkuntza erabiltzen dut, Euskara, bide bat izan ziren berarekin oso harrituta, non "susmagarriak" edo agian "konspirazio judu-Masonic" sintoma bat zirudien puntua gordetzen ... posted a bere web digital :
Egun tristea guztiontzat! Iñigoren familiari indarra, gertutasuna eta berotasuna. Benetako justizia behar dugu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario